Hepsi…’nın şaşırtıcı ölçüde sinir bozucu reklamları yayınlanmaya devam ediyor. Önce Fatih Terim’in oynadığı, şu sıralar ise Gülben Ergen’in rolü devraldığı reklamların neden özellikle “ayağına gelsin” vurgusu yaptığını anlamak güç. Eskiden pazarda büyük pay sahibiydi firma, ne de olsa rakipsizliğin tadını çıkarıyordu. Şimdilerde ise durum değişti, sanal alışveriş iyice gelişti. Sanal alışverişte söz sahiplerinin çoğunun ilk özelliği satılan ürünün doğrudan müşteriye ulaştırılmasıdır. Yani bir nevi “ayağına gitme” durumu. … Burada’nın dönüp dolaşıp pazarın genel bir özelliğini (rakiplerinden ayrılan niteliklerini değil de) vurgulamasını anlamlandıramadık. Tamam belli ki insanları indirimlerden de haberdar edeceksiniz ama neden indirimler sırf reklamların finalinde geçiyor? Ayrıca reklamlarda figüran kategorisinde duran, onaylayıcı karakterlerin de reklama ne mizahi bir katkısı var ne de onların onayına bizim ihtiyacımız. Uzun zamandır duyduğum en kötü cingıl da cabası. Cingılın sonunda geçen Dingdong… sözü zihnimi kemirip duruyor. Günde üç doz sözü geçen reklamlardan izlemek önemli bir işkence tekniği olabilir. İşte hepsi oralarda da eli yüzü düzgün reklam haricinde.